V tokratni oddaji priljubljene televizijske tribune, ki obravnava sodobne izzive tehnološke družbe, so gostje razpravljali o vse bolj aktualni temi, kakšne pomen ima servis računalnikov cenik in vpliv cen na uporabnike.
V času, ki digitalna tehnologija prežema vse pore našega življenja, postaja vzdrževanje in popravilo računalniške opreme ključno za nemoteno delovanje posameznikov, podjetij in javnih ustanov. V studiu so se zbrali strokovnjak za informacijske tehnologije, predstavnik podjetja za servis računalnikov cenik, uporabnica, ki se je soočila z dragim popravilom ter predstavnik zveze potrošnikov. Razprava je hitro pokazala, da je tematika mnogo širša, kot se sprva zdi. Gostje so se strinjali, da je računalnik danes nepogrešljivo orodje za delo, šolanje, komunikacijo in zabavo. Ko pride do okvare, pa se marsikdo znajde v stiski, saj je pogosto brez dostopa do pomembnih podatkov ali nujnih orodij za delo. Predstavnik servis računalnikov cenik je poudaril, da je cena popravila odvisna od številnih dejavnikov. Od vrste okvare, nadomestnih delov in zahtevnosti dela.
Pogosto se dogaja, da ljudje pričakujejo hitro in poceni rešitev, vendar serviserji vlagajo ogromno znanja in časa, da najdejo napako in jo odpravijo, je dodal še na koncu svojega pojasnila. Uporabnica, ki se je soočila s skoraj 300 evrov visokim stroškom popravila prenosnika, je izpostavila, da si marsikdo tega zneska ne more privoščiti, zlasti če gre za starejšo napravo. Poudarila je tudi pomanjkanje transparentnosti pri cenikih in predračunih. Predstavnik zveze potrošnikov je opozoril na nujnost jasne komunikacije med servisi in strankami ter potrebo po standardiziranih cenikih in boljšem obveščanju ter dodal, da ljudje morajo vedeti kaj plačujejo in imeti možnost izbire, prav rako si želimo več dostopnih in kakovostnih servisov tudi zunaj večjih mest. oddaja se je zaključila s soglasnim mnenjem, da je kvaliteten in dostopen servis računalnikov cenik ključnega pomena za digitalno vključenost vseh generacij.
Ob tem pa je bil izpostavljen tudi poziv k večji skrbi za naprave in rednemu vzdrževanju, kar lahko prepreči večje stroške servisiranja v prihodnosti.